
Ο ανασχηματισμός έχει δώσει τροφή για σχόλια και διάφορα σενάρια περί αντικαταστάσεων. Με τους ενδιαφερόμενους, που συνδέονται με τα διάφορα Υπουργεία, επίσης να κινητοποιούνται αναλόγως, σε σχέση με όσα ακούν τις τελευταίες μέρες.
Ένα από τα πρόσωπα που είναι στα σενάρια ανασχηματισμού είναι και ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης, δεδομένης και της δικής του – a priori – συμφωνίας με τον πρωθυπουργό η θητεία του να έχει ημερομηνία λήξης, περί τον Σεπτέμβριο – Οκτώβριο του 2025.
Σύμφωνα με πληροφορίες του in ωστόσο, ο Στυλιανίδης έχει αφήσει στη διακριτική ευχέρεια του Κυριάκου Μητσοτάκη την αντικατάσταση του στο πλαίσιο ενός ευρύτερου ανασχηματισμού, κάτι που έκανε τα σενάρια για τις μετακινήσεις που αναμένεται να λάβουν χώρα τις επόμενες μέρες να οργιάζουν και να τον έχουν σε αυτούς που «σίγουρα φεύγουν» από το κυβερνητικό σχήμα.
Επαφές με το Μαξίμου για τον Στυλιανίδη
Σε αυτό το πλαίσιο φέρονται να κινητοποιήθηκαν στελέχη της ΠΝΟ (Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία), της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, αλλά και στελέχη του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) τα οποία επεδίωξαν επαφές με στελέχη του Μεγάρου Μαξίμου τις προηγούμενες μέρες, ζητώντας ο Στυλιανίδης να παραμείνει στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, για διάστημα ικανό, ώστε να ολοκληρώσει όσα έχει αναλάβει να φέρει εις πέρας.
Στόχοι που είναι άμεσα συνδεδεμένοι και με την εξασφάλιση ευρωπαϊκών κονδυλίων για τα λιμάνια, αλλά και έργα που αφορούν την ομαλή λειτουργία της ακτοπλοΐας, μεταξύ άλλων. Να σημειωθεί ότι σε αυτούς που ζητούν την παραμονή Στυλιανίδη στο Υπουργείο δεν περιλαμβάνεται ο ιδιοκτήτης της SeaJets, Μάριος Ηλιόπουλος, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες του in.
Τις επόμενες μέρες αναμένονται τα νεότερα όσον αφορά τις αποφάσεις Μητσοτάκη και αν τελικά ο Στυλιανίδης θα κληθεί να παραμείνει για κάποιο διάστημα ακόμα στη θέση του ως Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.