«Ο πατέρας μου είναι πολύ δυνατός!» Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης για το τροχαίο
Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης ήταν ο καλεσμένος της τηλεοπτικής εκπομπής Στούντιο 4. Ως κεντρικός καλεσμένος της εκπομπής ο δημιουργός του θριαμβευτικού Maestro του MEGA μίλησε για όλα.
Για το παρελθόν του, την καριέρα του μπροστά και πίσω από την κάμερα, το μέλλον της σειράς που αποθεώθηκε από κοινό και κριτικούς τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό και το τροχαίο ατύχημα του πατέρα του Μανώλη Παπακαλιάτη που τον συγκλόνισε.
Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης για το τροχαίο του πατέρα του
«Δεν το είχα σκεφτεί και όταν ξαφνικά έγιναν όλα αυτά, είπα »ωχ, στο πρώτο επεισόδιο του τρίτου κύκλου υπάρχει αυτή η σκηνή με τον ήχο του τρακαρίσματος». Ήταν σοκαριστικό. Ήμουν εδώ γιατί παρέδιδα επεισόδια, μοντάριζα τότε τα τρέιλερ και το τελευταίο επεισόδιο για να παραδώσουμε για το Netflix. Ξαφνικά χτύπησε το τηλέφωνο και μου είπαν ότι έγινε αυτό το ατύχημα, ήταν η σύζυγος του πατέρα μου».
«Μίλησα αμέσως με τα αδέλφια μου, όλοι συντονιστήκαμε και πήρα το αεροπλάνο εκείνο το βράδυ και κατέβηκα ευθείαν στο Ηράκλειο. Ήταν ήδη στο χειρουργείο και ευτυχώς με τους γιατρούς εκεί, όπως και εδώ στην Αθήνα τώρα, πήγαν όλα τελικά καλά μέσα σε όλη αυτή τη γκαντεμιά. Ήταν ένα πολύ άσχημο ατύχημα αλλά είναι πάρα πολύ δυνατός και έχει περάσει πάρα πολύ δύσκολα γιατί έχει πιεστεί πάρα πολύ με όλο αυτό. Θα γίνει όμως καλά. Ανακάλυψα τη σημασία της οικογένειας».
Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης για την πορεία του
«Έχω δει πράγματα και σκηνές από σειρές στο YouTube και θεωρώ ότι ήμουν κάκιστος. Όταν ήμουν 20-22. Δεν μου έλεγε κανείς τίποτα, επειδή πήγαινα καλά. Ήμουν πολύ αφιερωμένος σε αυτό που έκανα, το πίστευα. Ήταν πολύ οργανικό για εμένα, δεν ήταν μία δουλειά για εμένα. Ακούγεται λίγο κλισέ».
«Δεν με πίστευαν όλοι. Σιγά σιγά, με τον χρόνο άρχισαν να βλέπουν ότι άξιζε ο κόπος που καταβάλλουμε όλοι, γιατί δεν είμαι μόνο εγώ. Υπήρχε πολλή αμφισβήτηση και πολύς φόβος. Με το Maestro λίγο ένιωσα ότι στέκομαι στα πόδια μου και θύμωσα με τον εαυτό μου. Πάντα φοβόμουν πάρα πολύ. Όταν είσαι και ηθοποιός, και σκηνοθέτης και σεναριογράφος έχει τρεις ανασφάλειες.Φοβόμουν αν αυτό που έκανα ήταν καλό ή όχι, αν θα το κατακρίνουν. Όταν ήμουν μικρότερος, στην εποχή της καλής δεκαετίας της τηλεόρασης, δούλευα 24 ώρες το 24ωρο και φοβόμουν 24 ώρες το 24ωρο. Με έσωζε το ότι είχα έναν απίστευτο ενθουσιασμό».
«Όχι δεν το έχω αποφασίσει, γιατί δεν πρέπει να αποφασίζω εν θερμώ. Πιστεύω ότι πρεέπει να κάτσει ολο αυτό μεσα μου, να ηρεμησω, να πάρω το χρόνο μου, να ξεκουραστώ ένα δύο μήνες, να κάνω όλα τα ραντεβού»
«Για μένα το Maestro είναι σαν ένα κουτάκι το οποίο μόλις το ανοίξεις έχει μέσα ήρωες με ζωές και χαρακτήρες που έχουν τόσο ενδιαφέρον που ανά πάσα στιγμή έχουν κάτι να σου πουν. Οπότε δεν με νοιάζει να πω ότι αύριο ανακοινώνουμε ότι ξεκινάω ξανά το γράψιμο και ξεκινάμε ξανά την παραγωγή. Εξάλλου το Maestro δεν είναι μόνο στο χέρι μου αν θα γίνει ή όχι. Είναι ένας συνδυασμός πραγμάτων. Δεν μπορούν να καταλάβουν οι άνθρωποι ότι το να φτιάχνεις ένα επεισόδιο που θα προβληθεί παγκόσμια είναι πάρα πολύς ο κόσμος που πρέπει να τρέξει, πάρα πολλές οι ώρες, πάρα πολλά τα πράγματα που πρέπει να γίνουν».
«Η αλήθεια είναι πως ήμουν λίγο διαλυμένος προς το τέλος και ήθελα να πάρω τον χρόνο μου. Γι’ αυτό και δεν μπορούσα να κάνω περισσότερα επεισόδια».
«Όλοι οι χαρακτήρες έχουν τρομερό ενδιαφέρον στο Maestro. Για έναν δημιουργό οι χαρακτήρες αυτοί είναι βούτυρο στο ψωμί του. Έχουμε ακόμη πράγματα. Αλλά καλό είναι να κάτσει η σκέψη αυτή. Να δούμε αν γίνεται».
«Κεντρικός παραγωγός του Maestro, ασυζητητί, είναι το MEGA και ο πρόεδρος του MEGA που είναι ο άνθρωπος ο οποίος -το έχω ξαναπεί και θα το λέω για πάντα-, ότι αν δεν ήταν ο κύριος Μαρινάκης προκειμένου να δώσει το πράσινο φως να γίνει αυτή η σειρά που ακόμη δεν είχε πωληθεί στο εξωτερικό, με ένα πανάκριβο budget που ξέρουμε πολύ καλά ότι αν δεν πήγαινε καλά θα έμπαινε μέσα, πήρε το ρίσκο. Ήταν ο άνθρωπος ο οποίος πολύ ξακάθαρα μου είπε ‘προχώρα’».
ΙΝ