Ο Βαγγέλης Μαρινάκης Επαναφέρει την Αξιοπιστία στον Κλάδο των ΜΜΕ
Πέρασαν τα χρόνια,άλλαξαν οι εποχές.
Όχι πολλά χρόνια πριν, η εισαγωγή επιχειρήσεων από τον κλάδο των ΜΜΕ ήταν μονόδρομος και τρόπον τινά πεπατημένη.
Η χρηματιστηριακή φρενίτιδα και η επιθυμία των διοικήσεων να αντλήσουν εύκολο και γρήγορο χρήμα από την αγορά και τους επενδυτές, άνοιγε απλόχερα τον δρόμο για την διαδικασία.
Και μετά το “φως” σκοτάδι.
Και μάλιστα μαύρο σκοτάδι.
Το χρηματιστηριακό κραχ, η χρεοκοπία της χώρας, τα μνημόνια, ο οικονομικός μαρασμός της ελληνικής οικονομίας, η κοινωνική καταστροφή και βέβαια ο θάνατος πολλών επιχειρήσεων.Και μαζί τους ήρθε και η βύθιση του Χρηματιστηρίου Αξιών της Αθήνας που προηγήθηκε της μετέπειτα εκκοφαντικής αδιαφορίας μεγάλων fund, των θεσμικών επενδυτών και των μικρό-μετόχων.
Το 2019 αποτελεί την αλλαγή αυτής της σελίδας και την προσπάθεια επιστροφής στην κανονικότητα. Το Ελληνικό χρηματιστήριο προσπάθησε να βρει τον βηματισμό του και φυσικά όλοι όσοι ασχολούνται με αυτό, προσπάθησαν να βρουν την ηρεμία τους (αρχικά), το χαμένο ηθικό τους και συνέπεια αυτών, την όποια αισιοδοξία τους.Άλλωστε, δεν υπάρχει τίποτα… όταν δεν υπάρχει αισιοδοξία.Οι δημόσιες εγγραφές για την εισαγωγή στην Ελληνική χρηματιστηριακή αγορά άρχισαν σιγά-σιγά, δειλά-δειλά, όπως τα πρώτα χελιδόνια που φτάνουν την άνοιξη, σηματοδοτώντας την αλλαγή της εποχής.Οι εισαγωγές εταιρειών συνεχίζονται μέχρι σήμερα όμως ο κλάδος μας,των ΜΜΕ απείχε από αυτό.
Σήμερα η δημόσια εγγραφή της Η Alter Ego Media, του όμιλου μέσων μαζικής ενημέρωσης που ιδρύθηκε στις 23 Ιουνίου 2016 από τον Βαγγέλη Μαρινάκη, σηματοδοτεί πολλά για τον κλάδο, αλλά ταυτόχρονα δίνει φως στο σκοτάδι που έπληξε και έπνιξε τα προηγούμενα χρόνια τον κόσμο των Ελληνικών μικρών και μεγάλων Media.
Άλλωστε ποιος ξέχνα την ντροπιαστική διαδικασία των Τσίπρα-Παππά της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για την αδειοδότηση των τηλεοπτικών σταθμών και τον εξευτελισμό των ανθρώπων τους, που προσπάθησαν να σταθούν όρθιοι στην λαίλαπα.
Ποιος ξέχνα τα γελοία ανέκδοτα για το πόρισμα της Φλωρεντίας για το πόσα κανάλια θα πρέπει να έχει η Ελλάδα…
Πόση ντροπή αλήθεια μπορούσε να αντέξει ο χώρος;
Κι όμως συνειδητά την προσέφεραν χωρίς φειδώ, γιατί απλά εξυπηρετούσε τις πολιτικές τους διαστροφές.
Έφυγε το σκοτάδι,έμεινε η ομίχλη υποστήριξαν κατά διαστήματα άνθρωποι του χώρου εξ αιτίας της παρενέργειας της οικονομικής χρεοκοπίας του συστήματος.
Όπως τις συνέπειες μετά από ένα πυρηνικό ατύχημα.
Το ατύχημα τελειώνει ως γεγονός, ακολουθεί όμως για πολλά χρόνια ο τρόμος της ραδιενέργειας που διέρρευσε και θα σκιάζει για χρόνια τους ανθρώπους.
Και σήμερα να που η μιντιακή μεγάλη οικογένεια της Alter Ego media, επιχειρεί όχι μόνο την κάλυψη με επιτυχία της δημόσιας προσφοράς αλλά την ανάκτηση της χαμένης αίγλης του χώρου και τον επαναπροσδιορισμό του status όλων των Ελληνικών Media.
Για αυτόν τον λόγο, η διαδικασία που ξεκινά είναι όχι μόνο ενδιαφέρουσα χρηματιστηριακά,αλλά τρόπον τινά και ιστορικής για τον κλάδο, σημασίας.
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης Φέρνει Νέα Εποχή για τα Ελληνικά ΜΜΕ
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης θα καταγραφεί ως ο επιχειρηματίας που (πέρα από την παγκόσμια εμβέλειά του στον απαιτητικό τομέα της ναυτιλίας και την επιτυχημένη πορεία του ως πολυνίκης αθλητικός παράγοντας, πέρα του οτι ως ως ο επενδυτής στον χώρο του τύπου προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στο κοινό) αναλαμβάνει από σήμερα ενεργό ρόλο στην ανασυγκρότηση και την επαναφορά του κλάδου του τύπου σε μια πορεία ανάπτυξης και εξέλιξης, τον ομολογουμένως τσαλακωμένο κλάδο.
Για αυτό η δημόσια αυτή εγγραφή, θα γραφτεί στην ιστορία όχι μόνο των χρηματιστηριακών χρονικών,αλλά και των μεταμνημονιακών ιστορικών στιγμών των μέσων ενημέρωσης της χώρας μας.
Ίσως, όταν ο Βαγγέλης Μαρινάκης επέλεγε το όνομα “Alter Ego” (που σημαίνει “άλλος εαυτός”) για την εταιρεία του, μας έδινε μια ένδειξη που δεν καταφέραμε να κατανοήσουμε, ότι από την αρχή η πρόθεσή του ήταν να αναμορφώσει τα ελληνικά μέσα ενημέρωσης και να τους προσδώσει μια νέα, δυναμική ταυτότητα, έναν “άλλον εαυτό”.
Από την πορεία του στη ναυτιλία και τον αθλητισμό, είναι φανερό ότι πάντα είχε την ικανότητα να βλέπει πέρα από την επιφανειακή εικόνα, να βλέπει το δάσος και όχι το δέντρο και να δημιουργεί νέες προοπτικές.
Σήμερα, με την δημόσια προσφορά της Alter Ego Media στοπ Χ.Α καταφέρνει να υλοποιήσει αυτό το όραμα, προσφέροντας έναν βιώσιμο και αναπτυξιακό “άλλον εαυτό”, όχι μόνο για την ίδια την Alter Ego Media, αλλά και για ολόκληρο τον κλάδο των ΜΜΕ στην Ελλάδα.