Μηταράκης: Τραγικές οι συνθήκες στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ

Δημοσιεύτηκε στις 12/07/2019 13:23

Μηταράκης: Τραγικές οι συνθήκες στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ

«Προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η άμεση ψηφιοποίηση των δεδομένων, για να προχωρήσουμε στην ηλεκτρονική έκδοση των συντάξεων και η ενίσχυση των υποδομών για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Το επίκεντρό μας είναι οι πολίτες».

Απροειδοποίητη επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ), που εδρεύει στην Αθήνα, έπειτα από επανειλημμένες προσπάθειες να επικοινωνήσει με το 1555, πραγματοποίησε σήμερα ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Νότης Μηταράκης, ο οποίος συνομίλησε με υπαλλήλους που είναι επιφορτισμένοι με την έκδοση συντάξεων ελευθέρων επαγγελματιών, αλλά και με πολίτες.

Έπειτα από την επίσκεψη, ο κ. Μηταράκης δήλωσε: «Οι ελλείψεις που έχει ο ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία είναι τραγικές. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον όγκο των κλήσεων των πολιτών. Στερείται λύσεων και σε θέματα λογισμικού και σε θέματα hardware. Παράλληλα, οι συνθήκες εργασίας εντός του κτιρίου είναι απαράδεκτες. Προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η άμεση ψηφιοποίηση των δεδομένων, για να προχωρήσουμε στην ηλεκτρονική έκδοση των συντάξεων και η ενίσχυση των υποδομών για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Το επίκεντρό μας είναι οι πολίτες» τόνισε ο κ. Μηταράκης.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ