Μάκης Χριστοδουλόπουλος: Delete με συνοπτικές διαδικασίες από την αφίσα του Can Can

Δημοσιεύτηκε στις 13/01/2025 18:15

Μάκης Χριστοδουλόπουλος: Delete με συνοπτικές διαδικασίες από την αφίσα του Can Can

Ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος και η διεύθυνση του Can Can δεν είναι πια μαζί. Η επιχείρηση έκανε delete από την αφίσα/μαρκίζα τον τραγουδιστή Μάκη Χριστοδουλόπουλο εν μέσω νυχτερινής σεζόν.

Ο τραγουδιστής Μάκης Χριστοδουλόπουλος που ήταν το όνομα στο πρόγραμμα του κέντρου διασκέδασης ήρθε σε ρήξη με τον ιδιοκτήτη του μαγαζιού και το «διαζύγιο» τους αναδείχθηκε με κάθε επισημότητα με νέα αφίσα.

Η διεύθυνση του Can Can, με κριτήριο ίσως το sustainability, δεν μπορώ να γνωρίζω, «διέγραψε» τον Μάκη Χριστοδουλόπουλο από τη σύνθεση της εικόνας με γρήγορο και ειλικρινά αποτελεσματικό τρόπο.

Aφίσα πριν

Ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος και ο καναπές του πλέον έχουν σβηστεί από την αφίσα, με μπογιά θυμίζοντας μαθητικά λάθη που σβήστηκαν με blanco.

H ρήξη έκανε το γύρο του διαδικτύου και των τηλεοπτικών πάνελ την προηγούμενη εβδομάδα.

«Ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος απολύθηκε από το νυχτερινό κέντρο στο οποίο εμφανιζόταν μέχρι τις γιορτές, με τον ιδιοκτήτη του μαγαζιού να τον κατηγορεί για αντιεπαγγελματική συμπεριφορά» ήταν η σύνοψη.

Ο τραγουδιστής απολύθηκε από το νυχτερινό κέντρο με κατηγορίες εκ μέρους της ιδιοκτησίας ότι είχε προβληματική συμπεριφορά απέναντι στο προσωπικό, τους συναδέλφους και τους μουσικούς.

Αφίσα μετά

Το υπόλοιπο cast της νύχτας, οι Γιάννης Καψάλης και Χαρά Βέρρα, δεν έχουν «απομακρυνθεί» από την αφίσα, μετέωροι σε μια σύνθεση που πλέον έχει εν μέρει διαγραφεί.

Μάκης Χριστοδουλόπουλος: «100 η αλεπού, 101 το αλεπόπουλο»

Μετά την απομάκρυνση του από το νυχτερινό σχήμα της Αθήνας, ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος ξεκίνησε εμφανίσεις σε κέντρο διασκέδασης στη Θεσσαλονίκη.

«Θέλω να σας πω, τα ξέρετε όλα αυτά… Δεν πρέπει να κρατάμε κακία και όταν κάνουμε ένα λάθος πρέπει να ζητάμε συγγνώμη» είπε από την πίστα.

«Δεν γίνεται τίποτα τώρα… 100 η αλεπού, 101 το αλεπόπουλο» είπε στο μαέστρο του.

Για την επιστροφή, η ιδιοκτήτρια του νυχτερινού κέντρου στη Θεσσαλονίκη, Αθηνά Θεοδωρίδου, εξήγησε στην εκπομπή Weekenders του ΑΝΤ1 πως η συνεργασία με τον Μάκη Χριστοδουλόπουλο προέκυψε όταν η τραγουδίστρια που εμφανιζόταν εκεί παρουσίασε κάποιο πρόβλημα υγείας και οι εμφανίσεις της έπρεπε να σταματήσουν για κάποιο διάστημα.

Η Θεοδωρίδου υποστήριξε τον Χριστοδουλόπουλο λέγοντας ότι όσα ειπώθηκαν για εκείνον είναι ανακρίβειες.

Can Can 1:«Ονοματάκι έτσι, παλιό…»

Σύμφωνα με όσα είπε ο ιδιοκτήτης του Can Can, ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος ήταν ένας δύσκολος συνεργάτης που δημιουργούσε προβλήματα στην επιχείρηση.

Σε εμφάνιση του στο Πρωϊνό, ο ιδιοκτήτης της αθηναϊκής επιχείρησης κατηγόρησε τον Μάκη Χριστοδουλόπουλο για προσβλητική συμπεριφορά απέναντι σε όλους.

Ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού υποστήριξε ότι ο τραγουδιστής Μάκης Χριστοδουλόπουλος δημιουργούσε προβλήματα σε συναδέλφους, έκανε και έλεγε ασυναρτησίες στην πίστα και δεν ήταν συνεπής ως προς τις υποχρεώσεις και υποσχέσεις του. Για εκείνον, η διάλυση της συνεργασίας ήταν μονόδρομος.

«Τον πήραμε εμείς, τον ‘αναστήσαμε’. Ονοματάκι έτσι παλιό, αλλά δεν κάνει αυτός ο άνθρωπος. Περίμενα πώς και πώς να περάσουν οι γιορτές για να τον απολύσουμε. Δεν έκανε. Ανέβαινε πάνω στην πίστα, ασυναρτησίες… Δεν κάνει αυτός ο άνθρωπος για μαγαζί» δήλωσε.

Can Can 2:«Είναι αμόρφωτος, χίλια δύο πράγματα»

«Έχει κακή συμπεριφορά και στους συναδέλφους, να βρίζει, να γυρίζει πίσω να βρίζει συναδέλφους, να του φταίει ο ήχος… Δηλαδή εγώ κάνα δυο φορές ήρθα σε κόντρα και του είπα ‘Μάκη, κοίταξε να δεις έτσι είναι, αυτό θα κάνεις’ και μου έλεγε ‘ναι, ναι, ναι’ και μετά από δύο μέρες έκανε πάλι τα ίδια. Ώσπου απελπιστήκαμε, δεν μπορούσαμε να τον αντέξουμε άλλο» συνέχισε.

Επισημαίνοντας ότι έχει συνεργαστεί και με άλλα ονόματα στη νύχτα, ο ιδιοκτήτης του Can Can εξήγησε ότι η συμπεριφορά του Μάκη Χριστοδουλόπουλου δεν του άφησε περιθώρια.

«Δεν κάνει ο άνθρωπος αυτός, δεν κάνει για να τραγουδάει. Είναι αμόρφωτος, χίλια δυο πράγματα, δεν μπορείς να συνεννοηθείς. Δεν είναι ο Μάκης που ήταν. Είναι ακατάλληλος, δεν κάνει για μαγαζί αυτός ο άνθρωπος, έχουμε συνεργαστεί με χιλιάδες καλλιτέχνες. Πέρσι είχαμε τον Γονίδη, τον Αδαμαντίδη, δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα με κανέναν. Αυτός ο άνθρωπος, τέτοια κακία που έχει μέσα του αυτός ο άνθρωπος και από πίσω να δεις πώς βρίζει, να επιτίθεται τώρα στους μουσικούς, που οι μουσικοί ‘τον πήγαιναν’ όλοι! Και του έλεγα: ‘Ρε εσύ κάτσε, οι άνθρωποι ήρθαν εδώ πέρα να πάρουν ένα μεροκάματο, δεν έρχονται εδώ να ακούνε τις βλακείες τις δικές σου’».

Can Can 3: «Λες και ήταν στη Βουλή»

Ο ιδιοκτήτης και επιχειρηματίας της επιχείρησης Can Can αναφέρθηκε και στον τρόπο διαχείρισης του χρόνου του Μάκη Χριστοδουλόπουλου στην πίστα.

«Σε φέρνει σε πολύ δύσκολες θέση, και εμάς ως επιχείρηση, αλλά και το προσωπικό όλο. Του λέγαμε: ‘Μάκη, θα βγεις και θα τραγουδήσεις μία ώρα, ωραία και όμορφα’. Καθόταν μιάμιση ώρα πάνω στην πίστα και από την μιάμιση ώρα, τραγουδούσε 20 λεπτά! [Έβγαζε] Λόγο, λες και ήταν στη Βουλή! Δεν μιλάμε για πέντε λεπτά, να πει ένα ‘καλησπέρα’, [μίλαγε] λες και ήταν στη Βουλή!».

Μάκης Χριστοδουλόπουλος 2: «Τίποτα, τίποτα»

Μετά τις κατηγορίες, ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος έδωσε τη δική του απάντηση από τον τηλεοπτικό αέρα της ίδια εκπομπής. Ωστόσο ήταν δωρικός.

«Τίποτα, τίποτα. Σας είπα τίποτα, δεν θέλω να πω τίποτα. Έχω εντολή από τον δικηγόρο μου. Σε ευχαριστώ και ζητάω συγγνώμη, δεν είμαι τέτοιο παιδί και τέτοιος άνθρωπος, δεν μπορώ όμως να μιλήσω. Υπάρχει λόγος».

Κανένας: Επιμύθιο

Με την κίνηση του να παρέμβει στη φωτογραφία της αφίσας με τόσο δραστικό τρόπο, η ιδιοκτησία του Can Can φέρνει στο νου περιπτώσεις όπου η ιστοριογραφία αλλοιώθηκε για να παραποιήσει σημαντικά γεγονότα.

Αν και η εμφάνιση των ψηφιακών φωτογραφικών μηχανών υψηλής ανάλυσης και τα προγράμματα επεξεργασίας έχουν κάνει τη φωτογραφική παρέμβαση δουλειά μιας εντολής, η παραποίηση ιστορικών πορτρέτων είναι μια υπόθεση που χάνεται στο χρόνο, τόσο παλιά όσο και η ιστορία της ίδιας της φωτογραφικής τέχνης.

Την πρακτική τίμησε ιδιαίτερα ο Στάλιν στη Ρωσία, σε τέτοιο βαθμό που ο Ντέιβιντ Κινγκ -βρετανός συλλέκτης και ιστορικός- δημοσίευσε μελέτη του με τίτλο «Ο Κομισάριος εξαφανίζεται».

Στο εξώφυλλο, λήψη του Στάλιν με τρεις συνεργάτες του επεξεργάζεται σταδιακά για να μείνει ο Στάλιν μόνος.

Στο λεύκωμα και ερευνητικό δοκίμιο του ο Κινγκ καταγράφει τη μαεστρία και επιμονή του Στάλιν να εξαφανίζει από ιστορικά πορτρέτα όλους όσοι δεν εξυπηρετούσαν το αφήγημα του.

Ο Κινγκ σημειώνει ότι κατά την περίοδο της Μεγάλης Εκκαθάρισης, ο Στάλιν έγραφε την ιστορία της χώρας με παρεμβάσεις σε ντοκουμέντα και διαγράφοντας επιδραστικά πρόσωπα. Ανάμεσα τους και ο Τρότσκι.

Στάλιν με και χωρίς Τρότσκι

Άλλο παράδειγμα παραποίησης ιστορικής φωτογραφίας είναι και το πορτρέτο του Μπενίτο Μουσολίνι που δεν θα πόζαρε τόσο σίγουρος για τον εαυτό του αν ένας ταπεινός ιπποκόμος δεν κρατούσε το άλογο από τα γκέμια.

Σε επίσημη φωτογραφία του ο Ντούτσε ποζάρει αγέρωχα ως «προστάτης του Ισλάμ» στην Λιβύη. Στην πραγματικότητα είχε καταφέρει να νιώθει τόσο σίγουρος για τον εαυτό του προπαγανδίζοντας την εικόνα του ηρωϊκού δικτάτορα και επιβεβαιωμένου φασίστα επειδή ένα ιπποκόμος, στα δεξιά, κρατούσε ακίνητο το άλογο από τα γκέμια στη λήψη του τραβήχτηκε στις 20 Μαρτίου 1937 στις πύλες της Τρίπολης στη Λιβύη.

Μπενίτο Μουσολίνι χωρίς ιπποκόμο

Μπενίτο Μουσολίνι με ιπποκόμο

© Πηγή: In.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook