Καθηγητής έλεγε «τούβλα» μαθητές, τους «έκοβε» και τους έστελνε σε φροντιστήριο φίλου
Εν τέλει απλώς τιμωρήθηκε με μία απλή έγγραφη επίπληξη.
Ένα απίστευτο περιστατικό αντιδεοντολογικής και απαράδεκτης συμπεριφοράς σχετικά με καθηγητή στην Θεσσαλονίκη βλέπει το φως της δημοσιότητας.
Συγκεκριμένα, καθηγητής σε ΤΕΙ της Θεσσαλονίκης αποκαλούσε τους φοιτητές του, «τούβλα», και τους παρέπεμπε σε φροντιστήριο συνεργάτη του για να περάσουν το μάθημα του. Μάλιστα όταν παραπέμφθηκε στο πειθαρχικό συμβούλιο, ο καθηγητής απλώς τιμωρήθηκε με μία απλή έγγραφη επίπληξη.
Tους αποκαλούσε τούβλα, τους έκοβε στα μαθήματα και τους έστελνε σε φροντιστήρια
Σύμφωνα με το έγγραφο παραπομπής από τον πρύτανη του Αλεξάνδρειου ΤΕΙ Θεσσαλονίκης που παρουσιάζει το protothema.gr, ο καθηγητής του τμήματος Τεχνολογίας Τροφίμων, “α) πρότεινε στους φοιτητές, οι οποίοι επιθυμούσαν να περάσουν τα μαθήματα που δίδασκε, να κάνουν φροντιστηριακά μαθήματα στον εργαστηριακό συνεργάτη του ανωτέρω Τμήματος του Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης Γ. Β και β) προέβαινε συχνά κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας των μαθημάτων του σε μειωτικούς χαρακτηρισμούς για το μορφωτικό και επιστημονικό επίπεδο των φοιτητών”.
Μάλιστα σύμφωνα με καταγγελίες φοιτητών του τμήματος Διατροφής και Διαιτολογίας σε Τ.Ε.Ι., ο καθηγητής χαρακτήριζε τα γραπτά τους προϊόντα αντιγραφής, τους έκοβε με βαθμό κάτω από τη βάση και τους εκβίαζε να παρακολουθούν έναντι αμοιβής φροντιστηριακά μαθήματα του σε συνεργάτη του.
Τι καταγγέλλουν φοιτητές
Για την διερεύνηση της καταγγελίες διενεργήθηκε ένορκη διοικητική εξέταση (Ε.Δ.Ε.) και όπως αναφέρεται στην απόφαση, “προέκυψε ότι «υφίστανται αποχρώσεις ενδείξεις ότι ο εγκαλούμενος, σε σχετική ερώτηση των φοιτητών να τους προτείνει φροντιστή, ανέφερε το όνομα του Γ. Β, γεγονός που από ακαδημαϊκή άποψη κρίνεται μη δεοντολογικά ορθό, χωρίς όμως να μπορεί να αποδειχθεί και το στοιχείο του εκβιασμού».
Ήταν αυταρχικός και απαξιωτικός, λένε οι φοιτητές
Από την πλευρά τους, οι φοιτητές ανέφεραν ότι ο εγκαλούμενος «έχει «αυταρχικό και απαξιωτικό προφίλ», εκβιάζει φοιτητές να παρακολουθούν φροντιστηριακά μαθήματα στον Β, προκειμένου να τους αξιολογήσει με προβιβάσιμο βαθμό στα μαθήματα που διδάσκει, απευθύνεται στο μάθημα προς τους φοιτητές με υποτιμητικές εκφράσεις, χαρακτηρίζοντας τους ως «τούβλα» και «αμόρφωτους», προκειμένου μειώνοντας τους να καταστήσει επιτακτική την ανάγκη να προσφύγουν σε φροντιστηριακά μαθήματα και συστήνει για τη διενέργεια αυτών τον Β.