Αμαλιάδα: Τι δείχνουν οι ζωγραφιές της αδελφής του μικρού Παναγιωτάκη
Την ώρα που η υπόθεση των νεκρών παιδιών στην Αμαλιάδα φαίνεται να καταλήγει στο τμήμα Ανθρωποκτονιών, έρχονται νέες αποκαλύψεις για το περιβάλλον που ζούσαν καθημερινά τα παιδιά της Πόπης.
Πρόκειται τόσο για τον αδικοχαμένο Παναγιωτάκη, που έφυγε από τη ζωή σε ηλικία μόλις 15 μηνών, όσο και για την αδελφή του που σήμερα είναι 8 ετών.
Όπως έχει γίνει γνωστό, τα στελέχη του τμήματος Ανθρωποκτονιών θα ερευνήσουν τις συνθήκες θανάτου των παιδιών, ενώ αναμένεται να κληθούν για κατάθεση, όλα τα εμπλεκόμενα πρόσωπα αλλά και οι ιατροδικαστές που είχαν στα χέρια τους αυτούς τους φακέλους, όπως επίσης και οι γιατροί.
Σκοπός τους είναι να διαπιστωθεί τι συνέβη με τον 15 μηνών Παναγιωτάκη, αλλά και γενικότερα με τους θανάτους των υπόλοιπων 4 παιδιών στην Αμαλιάδα.
Οι ζωγραφιές της αδελφής του Παναγιωτάκη
Την ίδια ώρα, οι ζωγραφιές της 8χρονης αδελφής του Παναγιωτάκη, της πρώτης κόρης της Πόπης, φίλης και συγκατοίκου της Ειρήνης Μουρτζούκου, αποκαλύπτουν πολλά.
Τις φωτογραφίες έφερε στο φως το Live News, με την παιδοψυχολόγο Χριστίνα Μπογιατζή να σχολιάζει τα όσα αποτυπώνει το μικρό παιδί στο χαρτί.
«Η μία ζωγραφιά συμπληρώνει την άλλη. Η μαμά είναι σημαντική αλλά και κρυμμένη. Το παιδί έχει λάβει ρόλο γονέα» ανέφερε η κυρία Μπογιατζή, συμπληρώνοντας ότι η 8χρονη έχει ζωγραφίσει τη μητέρα της με κόκκινο χρώμα.
«Η μαμά είναι με κόκκινο, το πιο ζωηρό χρόνο, άρα η μαμά είναι ζωή και αγάπη» υπογράμμισε χαρακτηριστικά για τους συμβολισμούς στις ζωγραφιές της κόρης της Πόπης.
Ωστόσο, η παιδοψυχολόγος σημείωσε ότι στις ζωγραφιές της 8χρονης υπάρχουν πολλά άλλα στοιχεία που αξίζουν παρατήρησης.
«Το παιδί αναζητά τη μητέρα της»
«Η ηλικία των 8 ετών, κάτι που πρέπει να το ακούν όλοι όσοι έχουν παιδιά σε αυτή την ηλικία, είναι ο πυρήνας της υπερταύτισης του ιδιού φύλου, γονέα και παιδιού. Τα αγόρια ταυτίζονται με τον πατέρα τους και τα κορίτσια με τη μητέρα τους» τόνισε.
«Έχουμε το θρίαμβο της σχέσης ανάμεσα στη μάνα και την κόρη, το παιδί αναζητά τη μητέρα της όμως δεν είναι διαθέσιμη, λόγω και του ιστορικού που έχουμε» πρόσθεσε η κυρία Μπογιατζή.
«Υπάρχουν πολλά αντικείμενα τα οποία δείχνουν εμπόδια που παρεμβάλουν» συμπλήρωσε, τονίζοντας ότι το παιδί δείχνει ότι είναι μεγαλύτερο, να έχει αναλάβει ρόλο γονέα που προστατεύει τη μητέρα στον πυρήνα, πιθανόν λόγω των προβλημάτων που μπορεί να αντιμετωπίζει η γυναίκα αυτή την περίοδο.