Οι πωλήσεις τους κατέγραψαν άνοδο της τάξεως του 48% το πρώτο τρίμηνο του 2019
Tην ανοδική της πορεία συνεχίζει η παγκόσμια αγορά «έξυπνων» ρολογιών, οι πωλήσεις των οποίων ενισχύθηκαν κατά 48% τους τρεις πρώτους μήνες του 2019 σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα.
Η σχετικά νεόκοπη αγορά των smartwatches βρίσκεται συγκεντρωμένη στα χέρια των βασικών «πρωταγωνιστών» του κλάδου, καθώς οι πωλήσεις των εννέα πιο δημοφιλών brands αντιπροσώπευαν το εξεταζόμενο διάστημα το 75% της συνολικής αγοράς.
Οι πρωτοπόροι
Στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του έτους, η Apple οδήγησε την αγορά των «έξυπνων» ρολογιών, πετυχαίνοντας άνοδο πωλήσεων κατά 49%, γεγονός που της εξασφάλισε μερίδιο 35,8% της συνολικής αγοράς (από 35,5% έναν χρόνο νωρίτερα). Σύμφωνα με σχετικό report της Counterpoint (Global Smartwatch Tracker), η Samsung ακολούθησε – σε σημαντική απόσταση από την Apple – με μερίδιο αγοράς μόλις 11,1% (από 7,2% έναν χρόνο νωρίτερα), με την εταιρεία να πετυχαίνει εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 127%. Σύμφωνα με αναλυτές η αλματώδης αύξηση των πωλήσεων συνδέεται με την τελευταία σειρά ρολογιών Galaxy, που έχει καλύτερη διάρκεια ζωής μπαταρίας και έναν ελκυστικό σχεδιασμό. Οπως προκύπτει από την ανάλυση της Counterpoint, την τρίτη θέση της παγκόσμιας αγοράς «έξυπνων» ρολογιών κατέκτησε το 1ο τρίμηνο του έτους η εταιρεία Imoo με μερίδιο αγοράς 9,2%, ενώ η Fitbit έχει το τρίτο μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς και συγκεκριμένα 5,5%, επίδοση σημαντικά καλύτερη από την αντίστοιχη έναν χρόνο νωρίτερα, όταν κινούνταν στα επίπεδα του 3,7%. Αλλοι ισχυροί κατασκευαστές της αγοράς είναι η Amazfit (με μερίδιο 3,7%), η Huawei (με 2,8%), η Fossil (με μερίδιο αγοράς 2,5%) και η Garmin (με 1,5%).
Δημοφιλείς χρήσεις
Ο αισθητήρας καρδιακού ρυθμού για παρακολούθηση της υγείας, οι αισθητήρες GPS, οι βηματομετρητές και οι πληρωμές με τη χρήση τεχνολογίας NFC είναι μερικές από τις βασικές ολοκληρωμένες χρήσεις των «έξυπνων» ρολογιών. Αυτές, άλλωστε, οι περιπτώσεις χρήσεων είναι που ωθούν την περαιτέρω διείσδυση των smartwatches. Ωστόσο, η περιορισμένη διάρκεια ζωής της μπαταρίας παραμένει ένα γκρίζο σημείο, που αποθαρρύνει τους καταναλωτές από την αγορά ενός «έξυπνου» ρολογιού. Σύμφωνα με τους αναλυτές, οι κατασκευαστές πρέπει να στρέψουν την προσοχή τους σε ορισμένα χαρακτηριστικά, που είναι μείζονος σημασίας για τον καταναλωτή: «Οι συσκευές πρέπει να είναι λιγότερο ογκώδεις, να παραμείνουν ανθεκτικές, αλλά ταυτόχρονα να είναι κομψές και να διαθέτουν ένα λιγότερο κατακερματισμένο λογισμικό. Εκτιμούμε ότι τα ευέλικτα smartwatches θα γίνουν πιο mainstream μετά το 2025».
tovima.gr