Κορυφαία επιλογή η AUTOTRAK για το κοινό της Κρήτης, σύμφωνα με έρευνα

Δημοσιεύτηκε στις 09/03/2025 08:10

Κορυφαία επιλογή η AUTOTRAK για το κοινό της Κρήτης, σύμφωνα με έρευνα

Μια ενδιαφέρουσα έρευνα από την εταιρεία δημοσκοπήσεων “Το Τhe Point” καταδεικνύει την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών της AUTOTRAK που με επιτυχία δραστηριοποιείται στον χώρο τα τελευταία χρόνια.

Η έρευνα για τις υπηρεσίες της AUTOTRAK αναδεικνύει τον επαγγελματισμό και τις υπηρεσίες μιας εταιρείας με ηλικία 54 ετών.

Απο τα στοιχεία της έρευνας διαπιστώνουμε πως οι ερωτηθέντες τοποθετούν υψηλότερα την γρήγορη εξυπηρέτηση που αγγίζει το 97%, ακολουθεί η αξιοπιστία εργασιών 75%, η οργάνωση στο 87,9% ενώ η άποψη του κοινού για τους έμπειρους και καταρτισμένους τεχνικούς φθάνει το 78,8%. Εντυπωσιακά αποτελέσματα και το πιο σημαντικό κομμάτι της έρευνας είναι πως το 87,9%.των πελατών της AUTOTRAK έχει επισημάνει την σταθερή πολιτικη της εταιρείας να διατηρεί σε χαμηλό επίπεδο τις τιμές χωρίς αυτό να «κοστίζει» στην ποιότητα και την αξιοπιστία στις παροχές.

Η παρουσίαση μιας εταιρείας που έχει διάρκεια ζωής 54 ετών και αποτελεί μια πρόκληση για κάθε στατιστική.

Το ερωτηματολόγιο αυτό αφορά έρευνα για την εταιρεία AUTOTRAK στην Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου και εστιάζει σε διάφορες παραμέτρους σχετικές με την ιδιοκτησία αυτοκινήτων, τη χρήση τους, τη γνώση για την εταιρεία, καθώς και την άποψη των πολιτών για τις υπηρεσίες της. Το συνολικό συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι η πλειονότητα των κατοίκων της Π.Ε. Ηρακλείου βασίζεται σε ΙΧ αυτοκίνητα για τις καθημερινές τους μετακινήσεις, ενώ η AUTOTRAK έχει ήδη σημαντική παρουσία στην αγορά, με προοπτικές περαιτέρω βελτίωσης της φήμης και των υπηρεσιών της.

Ποσοτική Έρευνα για τη Χρήση και τη Γνώμη των Κατοίκων της Π.Ε. Ηρακλείου σχετικά με τα ΙΧ Αυτοκίνητα και την AUTOTRAK

Μεταξύ 27 Σεπτεμβρίου και 4 Οκτωβρίου 2024 διεξήχθη ποσοτική τηλεφωνική έρευνα στην Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου, με στόχο τη διερεύνηση της χρήσης αυτοκινήτων και της γνώμης των κατοίκων για την εταιρεία AUTOTRAK.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου και βασίστηκε σε δείγμα 609 κατοίκων, κατόχων ή/και συχνών οδηγών αυτοκινήτου. Το μέγιστο στατιστικό σφάλμα της έρευνας ήταν ±3,1%, με διάστημα εμπιστοσύνης 95%.

Κατοχή Ιδιωτικών Οχημάτων (ΙΧ)

Η πλειονότητα των κατοίκων, σε ποσοστό 67,6%, διαθέτει ιδιωτικό αυτοκίνητο, ενώ το 32,4% δηλώνει ότι δεν έχει στη διάθεσή του ΙΧ. Η κατοχή αυτοκινήτου παρουσιάζει σημαντική διαφοροποίηση ανάλογα με την περιοχή και την ηλικία. Στους Δήμους Ηρακλείου, Μαλεβιζίου και Χερσονήσου, το ποσοστό κατοχής αγγίζει το 81,3%, ενώ στους υπόλοιπους Δήμους της Π.Ε. Ηρακλείου περιορίζεται στο 53,3%. Οι ηλικιακές ομάδες 25-64 ετών εμφανίζουν τα υψηλότερα ποσοστά κατοχής ΙΧ (80%-90%), ενώ στους νέους 17-24 ετών το ποσοστό είναι σημαντικά χαμηλότερο (42,9%).

Ρόλος Οδηγού στο Νοικοκυριό

Η έρευνα ανέδειξε ότι το 63,4% των συμμετεχόντων είναι αποκλειστικοί ή βασικοί οδηγοί στο νοικοκυριό τους, ενώ το 36,6% μοιράζεται τη χρήση του αυτοκινήτου με άλλα μέλη της οικογένειας. Οι μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες (45-54 ετών και 65+) παρουσιάζουν υψηλότερα ποσοστά αποκλειστικής χρήσης, σε αντίθεση με τους νεότερους, όπου το φαινόμενο είναι λιγότερο έντονο.

Γνωριμία και Χρήση Υπηρεσιών της AUTOTRAK

Περίπου το 37,4% των ερωτηθέντων γνωρίζουν την εταιρεία AUTOTRAK, με την κύρια πηγή γνωριμίας να είναι η επαφή με πελάτες της (44,9%), ακολουθούμενη από τη σύσταση μέσω του κοινωνικού τους περίγυρου (28,1%) και τη διαδικτυακή αναζήτηση (24,7%). Παράλληλα, το 46,1% δηλώνει ότι έχει χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της εταιρείας, γεγονός που καταδεικνύει την απήχηση της AUTOTRAK στην τοπική κοινωνία.

Γενική Γνώμη για την AUTOTRAK

Η πλειονότητα των συμμετεχόντων έχει θετική άποψη για την AUTOTRAK.

Το 58,5% δηλώνει σαφώς θετική γνώμη, ενώ ένα επιπλέον 22% διατυπώνει μάλλον θετική άποψη. Η αξιοπιστία, η καλή σχέση κόστους/οφέλους, και η γρήγορη εξυπηρέτηση αποτελούν τους βασικούς λόγους που οι πολίτες εκτιμούν την εταιρεία. Από την άλλη πλευρά, όσοι διατηρούν αρνητική γνώμη (17,1%) επισημαίνουν ως κύρια προβλήματα την καθυστέρηση και το υψηλό κόστος.

Τα στοιχεία της έρευνας αναλυτικά

Περιγραφή Ερωτηματολογίου AUTOTRAK – Σεπτέμβριος 2024: Η έρευνα της AUTOTRAK, που πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2024, είχε ως στόχο τη συλλογή δεδομένων από τους κατοίκους της Περιφερειακής Ενότητας Ηρακλείου, σχετικά με τη χρήση και την άποψή τους για την εταιρεία, καθώς και τις συνήθειες που αφορούν το αυτοκίνητο.

Ακολουθεί αναλυτική παρουσίαση των βασικών ερωτημάτων και ευρημάτων της έρευνας:

Ταυτότητα της Έρευνας
• Τύπος έρευνας: Ποσοτική τηλεφωνική έρευνα με δομημένο ερωτηματολόγιο και υποστήριξη Η/Υ.
• Περιοχή: Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου.
• Δείγμα: 609 άτομα (κάτοχοι ή συχνοί οδηγοί αυτοκινήτου).
• Μέγιστο σφάλμα: ±3,1% με διάστημα εμπιστοσύνης 95%.
• Περίοδος διεξαγωγής: 27 Σεπτεμβρίου – 4 Οκτωβρίου 2024.

Αναλυτικά Ερωτήματα

1. Κατοχή Ι.Χ. Αυτοκινήτου
• Ερώτημα: Έχετε στην κατοχή σας Ι.Χ. αυτοκίνητο;
• Ναι: 67,6%
• Όχι: 32,4%

2. Χρήση Ι.Χ. Αυτοκινήτου
• Ερώτημα: Είστε ο βασικός οδηγός ή χρησιμοποιείτε το αυτοκίνητο μαζί με άλλο μέλος του νοικοκυριού;
• Αποκλειστικός/Βασικός Οδηγός: 63,4%
• Χρήση από περισσότερα άτομα του νοικοκυριού: 36,6%

3. Γνωριμία με την AUTOTRAK
• Ερώτημα: Γνωρίζετε την εταιρεία AUTOTRAK;
• Ναι: 37,4%
• Όχι: 62,6%

4. Πηγή Γνωριμίας με την AUTOTRAK
• Από που τη γνωρίζετε; (πολλαπλή επιλογή):
• Από κοινωνικό περίγυρο: 28,1%
• Διαδίκτυο/Κοινωνικά Δίκτυα: 24,7%
• Τηλεόραση/Ραδιόφωνο: 11,2%

5. Άποψη για την AUTOTRAK
• Ερώτημα: Ποια είναι η άποψή σας για την εταιρεία;
• Θετική/Μάλλον Θετική: 80,5%
• Ουδέτερη: 2,4%
• Αρνητική/Μάλλον Αρνητική: 17,1%

6. Χρήση Υπηρεσιών AUTOTRAK
• Ερώτημα: Έχετε χρησιμοποιήσει υπηρεσίες της εταιρείας;
• Ναι: 46,1%
• Όχι: 53,9%

7. Παράγοντες Θετικής Άποψης

(Βάση: όσοι εξέφρασαν θετική γνώμη):
• Γρήγορη εξυπηρέτηση: 75,8%
• Αξιοπιστία: 87,9%
• Καλή οργάνωση: 78,8%
• Καλή σχέση κόστους/οφέλους: 93,9%

8. Παράγοντες Αρνητικής Άποψης

(Βάση: όσοι εξέφρασαν αρνητική γνώμη):
• Κακή εξυπηρέτηση: 14,3%
• Μεγάλες καθυστερήσεις: 71,4%
• Κακή οργάνωση: 85,7%
• Υψηλό κόστος: 57,1%

9. Μέσα Ενημέρωσης
• Κυριότερες πηγές ενημέρωσης για αυτοκίνητα:
• Κοινωνικός περίγυρος: 50,4%
• Τοπικά ΜΜΕ (ραδιόφωνο/τηλεόραση): 30,3%
• Μέσα κοινωνικής δικτύωσης: 16,8%

10. Δημογραφικά Στοιχεία
• Ηλικία:
• Πάνω από 65: 34,4%
• 55-64: 18,8%
• 45-54: 18,0%
• 35-44: 12,5%
• Φύλο:
• Άνδρες: 51,3%
• Γυναίκες: 48,7%
• Εκπαίδευση:
• Δημοτικό: 17,6%
• Γυμνάσιο/Λύκειο: 47,1%
• ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ: 34,9%
Η έρευνα κατέγραψε σημαντικά στοιχεία για τη συμπεριφορά των κατοίκων του Ηρακλείου, τη γνώμη τους για την AUTOTRAK και τις συνήθειες τους σχετικά με τη χρήση αυτοκινήτου και τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν.


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook