Καταγγελία: Χρέωσαν σε συνταξιούχο ρεύμα 1710,61 ευρώ που ποτέ δεν κατανάλωσε

Δημοσιεύτηκε στις 21/02/2020 11:03

Καταγγελία: Χρέωσαν σε συνταξιούχο ρεύμα 1710,61 ευρώ που ποτέ δεν κατανάλωσε

Ενα τεράστιο ζήτημα καλούνται να αντιμετωπίσουν οι καταναλωτές ηλεκτρικού ρεύματος, καθώς με όλες τις περικοπές που έχουν γίνει στο προσωπικό που έχει αναλάβει την καταμέτρηση, αυτή δεν γίνεται στο σωστό χρόνο με αποτέλεσμα να χρεώνονται οι καταναλωτές κάποιες φορές και υπέρογκα ποσά.

Αυτό ακριβώς καταγγέλλει σήμερα μέσα από τον politica 89.8  και την εκπομπή “Δημοσίως” του Νίκου Παπαδάκη, ο κ. Αντώνης Ιερωνυμάκης,που έκπληκτος είδε τον λογαριασμό ρεύματος στο κλειστό σπίτι του αδερφού του να εκτινάσσεται στο τεράστιο ποσό των 1710, 61 ευρώ και τα οποία χρήματα είναι απαιτητά μέχρι 20-2-20.

Ο κ. Αντώνιος Ιερωνυμάκης που προχώρησε στην καταγγελία

Είχαν προηγηθεί και άλλες ενέργειες του κ. Ιερωνυμάκη, καθώς επειδή ο λογαριασμός πληρώνεται με πάγια εντολή, είχαν καταβληθεί κακώς 500 ευρώ από το καλοκαίρι και τα οποία αναγνώρισε ως λάθος η εταιρεία γιαυτό άλλωστε τα εκπίπτει από τους λογαριασμούς που τρέχουν. Παράλληλα ο ιδιοκτήτης της οικίας κάλεσε τη ΔΕΔΔΗΕ οι τεχνικοί της οποίας  σύμφωνα με τον  κ. Ιερωνυμάκη διαπίστωσαν πως ούτε ο μετρητής έχει πρόβλημα,ούτε ρευματοκλοπή έγινε, ούτε και καταναλώθηκαν οι κιλοβατώρες που χρεώνονται. Βέβαια ο άνθρωπος μπλόκαρε και τους λογαριασμούς του προκειμένου να μην εκταμιεύσουν το συγκεκριμένο ποσό, μέχρι να βρεθεί ο λόγος για τον οποίο υπερχρεώθηκε ο συγκεκριμένος καταναλωτής.

Φαίνεται πάντως πως υπάρχουν πολλές παρόμοιες περιπτώσεις στην Ελλάδα γιαυτό σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Ελεύθερου Τύπου, η ΔΕΗ επιχειρεί να λύσει το αλαλούμ μέσω εφαρμογής κινητού που ετοιμάζει και με την οποία θα δίνεται η δυνατότητα σε πελάτες να στέλνουν την ένδειξη του μετρητή ώστε να «δικαιολογούν» ή να ενίστανται για το ποσό που καλούνται να καταβάλουν. Μέχρι σήμερα, είχαν σημειωθεί χιλιάδες περιπτώσεις που ο «πέλεκυς» ήταν πολύ μεγαλύτερος από την πραγματική κατανάλωση ρεύματος, δεδομένου ότι ο ΔΕΔΔΗΕ έκανε μήνες να ελέγξει το ρολόι και έτσι ο λογαριασμός έναντι ερχόταν ιδιαίτερα τσιμπημένος. Αποτέλεσμα αυτού, οι πολίτες να μεταβαίνουν στα κατά τόπους καταστήματα της Επιχείρησης και να διαμαρτύρονται για την κατάσταση που τους υποχρέωνε να βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη. Πάντως, με την εφαρμογή που θα είναι έτοιμη το αμέσως επόμενο διάστημα, η ΔΕΗ εκτιμά ότι θα αποτρέψει και πιθανές ρευματοκλοπές – δεδομένου ότι θα γίνεται αντιληπτή οποιαδήποτε παρέμβαση.

Ας ακούσουμε όμως τι καταγγέλλει ο κ. Αντώνης Ιερωνυμάκης: