FedHatta: Προστατευμένοι οι πελάτες της Thomas Cook

Δημοσιεύτηκε στις 23/09/2019 13:12

FedHatta: Προστατευμένοι οι πελάτες της Thomas Cook

Απόλυτα προστατευμένοι είναι οι πελάτες της Thomas Cook, όπως τονίζει σε ανακοίνωση της η ομοσπονδία ταξιδιωτικών γραφείων FedHatta.

Μάλιστα, όπως τονίζεται, η εν λόγω εταιρία, όπως και κάθε tour operator και τουριστικό γραφείο που λειτουργεί νόμιμα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, υπόκειται στην Οδηγία (ΕΕ) 2015/2302 σχετικά με τα οργανωμένα ταξίδια και τους συνδεδεμένους ταξιδιωτικούς διακανονισμούς και διαθέτει τις εγγυήσεις που απαιτούνται από αυτή.

Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη Οδηγία, οι εγγυήσεις που παρέχουν οι διοργανωτές οργανωμένων ταξιδιών (με τη μορφή είτε ασφαλιστηρίων συμβολαίων είτε εγγυητικών ταμείων είτε άλλων εγγυήσεων) εξασφαλίζουν:

  • Την επιστροφή του συνόλου των ποσών που έχουν καταβληθεί από ή για λογαριασμό των ταξιδιωτών, στον βαθμό που οι σχετικές υπηρεσίες δεν εκτελούνται λόγω αφερεγγυότητας των διοργανωτών.
  • Τον επαναπατρισμό των ταξιδιωτών, εφόσον η μεταφορά επιβατών περιλαμβάνεται στη σύμβαση του οργανωμένου ταξιδιού και ενδεχομένως και τη δυνατότητα συνέχισης του ταξιδιού, εφόσον οι σχετικές εγγυήσεις της συγκεκριμένης εταιρείας την παρέχουν.

Οι ταξιδιώτες ωφελούνται από την προστασία κατά της αφερεγγυότητας του διοργανωτή, ανεξάρτητα από τον τόπο κατοικίας τους, τον τόπο αναχώρησης ή τον τόπο πώλησης του πακέτου, καθώς και ανεξάρτητα από το κράτος μέλος στο οποίο βρίσκεται η οντότητα που παρέχει την προστασία κατά της αφερεγγυότητας.

Όταν η εκτέλεση του οργανωμένου ταξιδιού (πακέτου) επηρεάζεται από την αφερεγγυότητα του διοργανωτή, η εγγύηση ενεργοποιείται χωρίς επιβάρυνση για να διασφαλιστούν οι επαναπατρισμοί και, εφόσον είναι αναγκαίο, για τη χρηματοδότηση της διαμονής πριν από τον επαναπατρισμό.

Σε ό,τι αφορά το πλήγμα για τις τουριστικές ροές προς την Ελλάδα αυτήν την περίοδο, αυτό ακόμα δεν μπορεί να ξεκαθαρίσει, αναφέρει η FedHatta.

Σε κάθε περίπτωση και παρά το γεγονός ότι το κλίμα είναι ιδιαίτερα βαρύ για τις εμπλεκόμενες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, η Κωνσταντίνα Σβύνου, πρόεδρος ξενοδόχων Κω, μέσω του ΑΠΕ-ΜΠΕ, συνιστά ψυχραιμία. Και συμπληρώνει: «οι επαγγελματίες θα δείξουν το καλύτερο τους πρόσωπο, το πρόσωπο της ελληνικής φιλοξενίας, που θα αποτελέσει τον καθρέφτη της εικόνας της χώρας μας ως χώρας φιλόξενης και υπεύθυνης, διεθνώς».

in.gr