Ένας ο ΟΦΗ, πολλοί οι ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΙ και στη μέση ο GRIMALDI

Δημοσιεύτηκε στις 24/04/2025 11:23

Ένας ο ΟΦΗ, πολλοί οι ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΙ και στη μέση ο GRIMALDI

Ο Περιφερειάρχης έσπευσε να διαρρεύσει ότι πραγματοποιεί συνάντηση με στελέχη της ΠΑΕ ΟΦΗ για να δώσει λύση όχι για την ναύλωση του πλοίου αλλά για το κόστος των ναύλων.

Παλιά καραβάνα άφησε το θέμα να σέρνεται επί 15 ημέρες ,αφήνοντας επίσης και όσους έπρεπε για να εκτεθούν με άστοχες παρεμβάσεις ή δηλώσεις. Τώρα εμφανίζεται σε ρόλο Μεσσία ο ίδιος για τους φιλάθλους του ΟΦΗ.

Ο Δήμαρχος έσπευσε να διαρρεύσει στα μέσα ενημέρωσης ότι είναι σε ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με τον ΟΦΗ και μεσολαβεί προς τις ναυτιλιακές εταιρείες ώστε να εξασφαλιστούν οικονομικότεροι όροι μετακίνησης των φίλων του ΟΦΗ. Η “καμπανιά” των 145 ευρώ για τα ναύλα αντήχησε στα στενά των Καμινίων πιο δυνατά και από τις καμπάνες της Αγίας Βαρβάρας.

Η Βουλευτής έσπευσε να ενημερώσει ούτε λίγο , ούτε πολύ, ότι τα αστυνομικά μέτρα που θα δούμε για την ασφαλή μετακίνηση των χιλιάδων φιλάθλων από την Κρήτη στην Αθήνα, θα έχουν ληφθεί επειδή πίεσε με επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή τους συναρμόδιους υπουργούς ενώ θίγει και το θέμα των ναύλων. Είναι σαν να κάνει επίκαιρη ερώτηση βουλευτής για τα αστυνομικά μέτρα που πρέπει να ληφθούν στην επέτειο του Πολυτεχνείου. Λες και η ΕΛ.ΑΣ δεν γνωρίζει ,τους βουλευτές περιμένει να τις υποδείξουν τα μέτρα.

Εν τω μεταξύ, τόσο οι παραπάνω όσο και πολλοί ακόμη δεν έχουν ψελλίσει ούτε μια κουβέντα προς την κυβέρνηση για την εκτίναξη του κόστους των ναύλων τα τελευταία χρόνια που έχουν καταστήσει τις θαλάσσιες μετακινήσεις απαγορευτικές για πολλούς Κρητικούς.

Μέχρι τις 17 Μαΐου πιθανολογώ ,όχι αβάσιμα όπως καταλαβαίνετε από τα παραπάνω ,ότι θα δούμε και άλλες “Μαυρογιαλούριες” παρεμβάσεις.

Ωστόσο θα πρέπει να υπενθυμίσουμε και κάτι ακόμη που δεν αφορά μόνο τους φίλους του ΟΦΗ αλλά όλους τους πολίτες, ανεξαρτήτως οπαδικής ή κομματικής προτίμησης.

Αλήθεια, θα τολμούσαν ποτέ οι Μινωικές Γραμμές (ειρήσθω εν παρόδω είναι και χορηγός του ΟΦΗ) ως εταιρία λαϊκής βάσης που σημείωσε αύξηση καθαρών κερδών προ φόρων κατά 127% !, σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό της, να έβαζε τέτοια πανωπροίκια ακόμη και για ναυλωμένο πλοίο, εκτινάσσοντας την τιμή από τα 62 ευρώ που έχουν σήμερα τα ναύλα για κατάστρωμα μετ΄ επιστροφής, σε 145 ευρώ;

Αν συνέβαινε κάτι τέτοιο την απάντηση θα την έπαιρναν οι μέτοχοι στις κερκίδες καθώς η πλειοψηφία των μετόχων ήταν και φίλαθλοι του ΟΦΗ.

Σήμερα όμως δεν υπάρχει εταιρία λαϊκής βάσης και δεν υπάρχουν και μέτοχοι-φίλαθλοι. Υπάρχει μόνο ο Grimaldi.

Αυτά για να μην έχουμε αυταπάτες. Γιατί ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδος θα τελειώσει στις 17 Μαΐου αλλά οι ανάγκες των πολιτών για την μετακίνηση τους από και προς την Κρήτη δεν θα τελειώσουν ποτέ.

Καλή επιτυχία ΟΦΗ!

 

 


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook