Αγγίζουν τις 45.000 τα έσοδα από τις δημοπρασίες αθλητικών ενθυμίων

Δημοσιεύτηκε στις 30/04/2020 11:00

Αγγίζουν τις 45.000 τα έσοδα από τις δημοπρασίες αθλητικών ενθυμίων

Αγγίζουν τις 45.000 ευρώ τα έως τώρα έσοδα των δημοπρασιών προσωπικών ενθυμίων Ολυμπιονικών και Πρωταθλητών μας, από τη σπουδαία καριέρα και τις αθλητικές τους επιτυχίες, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ζήσε Αθλητικά»! 

Τα έσοδα από τις δημοπρασίες των ενθυμημάτων, οι οποίες διενεργούνται για κάθε ένα απ’ αυτά επί μία εβδομάδα στον ιστότοπο https://www.charityidols.com/el/, κατατίθενται στον ειδικό λογαριασμό του Ινστιτούτο Φαρμακευτικής Έρευνας και Τεχνολογίας, στην Τράπεζα Πειραιώς, για την ενίσχυση του αγώνα της χώρας μας ενάντια στον κορωνοϊό.

Λίγο πριν από τα μεσάνυχτα της Τετάρτης, 29 Απριλίου, λοιπόν, η φανέλα «Νο14» του Τάκη Φύσσα, από τον αξέχαστο προημιτελικό Ελλάδα – Γαλλία 1-0 στο έπος του Euro2004, δημοπρατήθηκε αντί 4.200 ευρώ και αποκτήθηκε από Κινέζο συλλέκτη!

Η μπλούζα της Κατερίνας Στεφανίδη, από την επίσημη ενδυμασία της Εθνικής μας αποστολής στους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Ρίο, όπου   κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο επί κοντώ, δημοπρατήθηκε αντί 1.500 ευρώ και οι δύο βολεϊκές εμφανίσεις του Παναγιώτη Πελεκούδα από τη φετινή κατάκτηση του Λιγκ Καπ με τον Παναθηναϊκό έναντι του Ολυμπιακού και από τη συμμετοχή της Εθνικής στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, «ταξίδεψαν» στην Κύπρο, αντί 700 ευρώ.

 

Υπενθυμίζεται ότι τα υπόλοιπα έσοδα έχουν προέλθει από τις εθνικές φανέλες των Νίκου Γκάλη (8.500), Λευτέρη Πετρούνια (1.500), Φάνη Γκέκα (810), τα γάντια του Μιχάλη Ζαμπίδη (5.000), τη ρακέτα του Στέφανου Τσιτσιπά (5.500), την εμφάνιση της Μαρίας Σάκκαρη (5.000), το διαιτητικό βραβείο πόλο από τον τελικό κόσμου στο πόλο γυναικών το 2009 (500) και από τη φανέλα με τη Γιουγκοπλάστικα του Ντίνο Ράτζα (370).

 

Και, βέβαια, αξίζουν θερμά ευχαριστήρια σε όλους όσοι προσφέρουν τα ενθυμήματά τους, αλλά και στην ανταπόκριση του κοινού στις δημοπρασίες.

 

Στο μεταξύ, δημοπρατούνται και συγκεντρώνουν ήδη 11.000 ευρώ :

  • η «ασημένια» Ολυμπιακή φόρμα της Βούλας Κοζομπόλη από την απονομή του αργυρού μεταλλίου στο πόλο γυναικών μας στους Ολυμπιακούς Αγώνες Αθήνα 2004,
  • η φανέλα «Νο21» του Κώστα Κατσουράνη από το Euro2012 στην Πολωνία,
  • η εμφάνιση «Νο8» του Ντανίλο Γκαλινάρι με τους Λος Άντζελες Κλίπερς πέρσι στο ΝΒΑ,
  • η «χάλκινη» φανέλα «Νο6» του Νίκου Ζήση, από το Ευρωμπάσκετ 2009, 
  • η τελευταία  φανέλα «Νο9» του Γιάννη Μπουρούση, από το Μουντομπάσκετ στην Κίνα το περασμένο καλοκαίρι και
  • η φετινή εμφάνιση των Σακραμένο Κινγκς στο ΝΒΑ με το «Νο16», προς τιμή του Πρέτραγκ Στογιάκοβιτς

 

Οι διαδικτυακές καμπάνιες «Ζήσε Αθλητικά», του Υφυπουργείου Αθλητισμού, αναδεικνύουν ακόμα μια φορά τις βασικές αξίες του αθλητισμού ως κοινωνική έκφραση, την αλληλεγγύη και τον εθελοντισμό. Οι Ολυμπιονίκες και Πρωταθλητές μας συνεισφέρουν, ευαισθητοποιούν και ενισχύουν την κοινή προσπάθεια για την αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης και τους αξίζουν θερμά ευχαριστήρια.

Η αθλητική οικογένεια δραστηριοποιείται συστηματικά κάθε μέρα στο «Ζήσε Αθλητικά» με περισσότερα από 150 βιντεομηνύματα, με χρήσιμες ασκήσεις για γυμναστική στο σπίτι, με διατροφικές συμβουλές και με προτροπές για αιμοδοσία, διαμέσω του καναλιού της (https://www.youtube.com/channel/UC75zIXb1UKHGaVAVytQK8uQ/videos), αλλά και των λογαριασμών της στα social media:

Facebook: https://www.facebook.com/Ζήσε-Αθλητικά-101030408185517/?epa=SEARCH_BOX 

Twitter: https://twitter.com/ziseathlitika

Instagram: https://www.instagram.com/ziseathlitika/